O firme DAHUA
firma DAHUA je síce čínska firma, ale nejedná sa ani zďaleka o klasickú "Čínu" ktorú máte v mysli keď si predstavíte tržnice a "30-korunové" obchody. Spoločnosť DAHUA patrí medzi top 4 svetových dodávateľov bezpečnostných technológií a je druhým najväčším výrobcom kamerových systémov. Prostredníctvom svojich partnerov predáva svoje výrobky na všetkých kontinentoch.
O tejto firme by sme mohli uviesť veľa informácií a štatistík, ale to nie je predmetom tohto článku. Viac info sa môžete dozvedieť na ich oficiálnej stránke TU
Pár dôvodov prečo montujeme výrobky firmy DAHUA:
- svetový líder v obore kamerových systémov
- veľmi prijateľné ceny
- komplexnosť systémov - všetky výrobky tohto výrobcu sú kompatibilné (kamery, nahrávače, video-vrátniky, dochádzkové systémy ...)
- široký sortiment od klasických kamier až po termokamery
- spoľahlivý vzdialený prístup cez mobilnú aplikáciu bez nutnosti mať statickú verejnú IP adresu
- neustály vývoj -firma DAHUA investuje až 10% svojich prijímov do rozvoja a inovácií
Porovnie nočného prísvitu bežnej kamery a kamery DAHUA Starlight
Videoanalytické funkcie kamier DAHUA
Detekcia tváre
Kliknite tu pre úpravu textu.Kamera aktívne vyhľadáva v snímanom obraze ľudské tváre a zaznamenáva detegované udalosti pre následnú rýchlejšiu identifikáciu.
Detekcia chýbajúceho (odobratého) objektu
Kamera vykonáva kontrolu oblasti a upozorní na odcudzený objekt, ktorý bol súčasťou kontrolovaného priestoru.
Počítanie osôb
Kamera stráži priestor a zároveň vyhodnocuje počet prechodov na vstupe. Získané dáta kamera prevedie do prehľadných grafov pre jednoduchšie vyhodnocovanie.
Detekcia opusteného (pridaného) objektu
Kamera vykonáva kontrolu oblasti a upozorní na pribudnutý objekt, ktorý sa dlhší čas zdržiava vo vyznačenom priestore a nebol jeho súčasťou pri zadávaní kritérií detekcie.
Narušenie zóny
Jedná sa o vyznačenie stráženej zóny, ktorá je predmetom sledovania proti neoprávnenému narušeniu.
Teplotné mapy
Teplotné mapy napomáhajú predajcom umiestniť produkty, ktoré majú najväčší záujem predávať. Mapa dokonale znázorňuje miesta, na ktorých zákazníci trávia najviac času.